Translate

sobota, 4 stycznia 2014

HawkEye - zaczynamy!

Nowy Rok to nowe cele i wyzwania. Długo nosiłem się z zamiarem założenia tego bloga, ale w końcu zdecydowałem, że wraz z początkiem nowego tenisowego sezonu HawkEye ropocznie swoją działalność. Najwięksi fani tenisa zapewne wiedzą, że nie będzie to pierwszy blog o tematyce „białego sportu”. Jednak ja będę starał się zamieszczać tu nie tylko własne przemyślenia, ale także czasami wpisy czysto informacyjne i różne ciekawostki z tenisowego światka. Mam kilka pomysłów, które postaram sie zrealizować. Ale co to będzie dowiecie się wraz z upływem sezonu. Mam nadzieję, że moje wpisy będą na tyle ciekawe, żenie skończy się tylko na jednej Waszej wizycie.


A na Nowy Rok życzę sobie i wszystkim, aby polscytenisiści dostarczali nam jak najwięcej powodów do dumy i zadowolenia. Abyśmy czerpali mnóstwo radości z oglądania tak pięknego sportu, jakim jest tenis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz